|
|
|
MEDIJI V IZOBRAŽEVANJU
ZBORNIK PRISPEVKOV MEDNARODNEGA ZNANSTVENEGA SIMPOZIJA
ISBN: 961-90952-5-1
Format in obseg: B5 / 569 strani
Zbornik 98 znanstvenih člankov nam predstavlja najcelovitejši vpogled
v sodobno teorijo in prakso uporabe sodobnih in razširjenih
medijev v izobraževanju, primeri iz prakse z praktičnimi napotki
pa tudi analize, sklepi ter rezultati dolgoletnih preučevanj
njene uporabe. Zbornik je izbor najboljših prispevkov mednarodnega
znanstvenega simpozija, ki je pod naslovom Mediji v izobraževanju
potekal v drugi polovici leta 2004 v Novem mestu.
|
|
|
NADARJENI - IZKORIŠČEN ALI PREZRT POTENCIAL
ZBORNIK PRISPEVKOV MEDNARODNEGA ZNANSTVENEGA SIMPOZIJA
ISBN: 961-90952-4-3
Format in obseg: B5 / 566 strani
Zbornik 76 znanstvenih člankov nam predstavlja najcelovitejši vpogled v sodobno teorijo in prakso
problematike nadarjenosti. V njem so zbrani najboljši prispevki mednarodnega znanstvenega simpozija, ki je pod
naslovom Nadarjeni - izkoriščen ali prezrt potencial potekal konec leta 2003. Članki so razvrščeni v
štiri raziskovalne sklope in sicer: predšolski nadarjeni otroci, identifikacija in edukacija nadarjenih,
alternativne oblike dela z nadarjenimi ter razvoj posebnih nadarjenosti in talentiranosti.
|
|
|
NADARJENI MED TEORIJO IN PRAKSO
ZBORNIK PRISPEVKOV MEDNARODNEGA ZNANSTVENEGA SIMPOZIJA
ISBN: 961-90952-2-7
Format in obseg: B5 / 462 strani
Zbornik 56 izvirnih znanstvenih člankov nam predstavlja aktualen pogled na problematiko
nadarjenosti med teorijo in prakso. V njem so zbrani najboljši prispevki mednarodnega znanstvenega simpozija, ki je pod
naslovom Nadarjeni med teorijo in prakso potekal v letu 2001. Članki so razvrščeni v tri raziskovalne sklope
in sicer: koncepti in modeli nadarjenosti, identifikacija nadarjenih in socialno okolje ter edukacija nadarjenih.
|
|
|