|
|

|
DIDAKTIKA
Marjan Blažič, Milena Ivanuš Grmek, Martin Kramar, France Strmčnik
ISBN: 961-90952-3-5
Format in obseg: B5 / 426 strani
Visokošolski učbenik Didaktika skupine tvorcev novejše slovenske didaktike predstavlja najcelovitejši pregled in
tudi najpopolnejši vpogled v to strokovno disciplino. Učbenik pokriva vsa področja pouka, učnega procesa in vsebine
prek didaktičnih načel in metodike izobraževalnega procesa. Prav gotovo obvezna literatura vsakega resnega
pedagoškega delavca, ki se vsakodnevno srečuje z šolsko problematiko.<
|
|

|
IZBRANA POGLAVJA IZ DIDAKTIKE
Barica Marentič Požarnik
ISBN: 86-81379-14-3
Format in obseg: B5 / 164 strani
Obsežno prvo poglavje obravnava problematiko operativnega oblikovanja vzgojno-izobraževalnih smotrov za uspešnejši
pouk in navaja številne primere učnih ciljev za posamezna predmetna področja. Natančneje je opisana metodologija
določanja učnih ciljev za kognitivno (spoznavno), konativno (vzgojno) in psihomotorično področje. Drugo poglavje
utemeljuje učno diferenciacijo in individualizacijo, tretje razčlenjuje problemski pouk, četrto pa podaja teoretična
izhodišča in ustrezne praktične aplikacije programiranega pouka kot pojavne oblike kibernetične didaktike.
|
|

|
UVOD V DIDAKTIKO MEDIJEV
Marjan Blažič
ISBN: 961-90335-3-1
Format in obseg: B5 / 154 strani
Gradivo predstavlja prispevek k oblikovanju in razumevanju področja didaktike medijev, ki je pri nas še v
nastajanju. V obsežnem delu obravnava problem prenosa didaktičnih funkcij od personalnih na nepersonalne
medije in vlogo učnih medijev v okviru polifaktorskega razumevanja pouka. Natančneje identificira in analizira
določilnice izbire in uporabe učnih medijev ter izpostavi didaktične vidike uporabe vizualnih in avditivnih
medijev ter konkretne algoritme za uporabo videa v izobraževanju.
|
|

|
VELIKA DIDAKTIKA
Jan Amos Komensky
ISBN: 86-81379-15-1
Format in obseg: B5 / 196 strani
To znamenito delo, ki je nastalo v 17. stoletju, še danes predstavlja temelj didaktično-metodičnih razmišljanj in osnovo
za razumevanje zunanje in notranje organizacije šole. Monografija ponuja neizčrpen vir idej za današnjega razmišljujočega
pedagoga. Vodilo avtorja je bilo prizadevanje, da bi izboljšal pouk in ga preoblikoval v privlačnejšega in kvalitetnejšega.
Zgodovinski razvoj didaktike je bil v tolikšni meri pod vplivom Komenskega, da še danes težko najdemo sodobno
didaktično idejo, ki bi v taki ali drugačni obliki ne bila prisotna že pri njem.
Spremno študijo je napisal prof. dr. Vlado Schmidt.
|
|

|
EMIL ALI O VZGOJI
Jean Jacques Rousseau
ISBN: 961-90335-2-3
Format in obseg: B5 / 200 strani
Jean Jacques Rousseau je s svojim sijajnim pisateljskim slogom, s svojo čustveno in domišljijsko naravo ter fanatično
privrženostjo svojim idejnim zamislim vplival na pedagoško misel 18. stoletja. Narava in svoboda sta temelja njegovih
fizioloških, socioloških, političnih in pedagoških nazorov. Rousseau je močno vplival na pedagogiko njegovega časa
in prihodnosti, saj se je s svojimi pedagoškimi nazori krčevito upiral sholastični učnovzgojni okostelosti v vsebini in
metodah pouka ter se navduševal za vzgojni demokratizem.
Njegovo izrazito psihološko pojmovanje načela, da naj bo vzgoja v skladu z naravo, njegova zahteva po povezovanju
pouka z otrokovo okolico in izkustvi, z njegovim življenjem, njegovo poudarjanje otrokove dejavnosti, psihološko
razvojne vloge učnega gradiva, nege čutil in roke, navduševanje za realistično izobrazbo, telesno in delovno vzgojo,
za vzgojo človeka, kaže na njegovo iskreno spoštovanje otrokove osebnosti.
Rousseau je dobro poznal odnos med družbo in vzgojo ter ostro razlikoval obravnavo pedagoških vprašanj glede na
vrsto družbe. V tem pogledu so njegove misli aktualne tudi danes.
|
|
|