|
|

|
DIDAKTIKA
Marjan Blažič, Milena Ivanuš Grmek, Martin Kramar, France Strmčnik
ISBN: 961-90952-3-5
Format in obseg: B5 / 426 strani
Visokošolski učbenik Didaktika skupine tvorcev novejše slovenske didaktike predstavlja najcelovitejši pregled in
tudi najpopolnejši vpogled v to strokovno disciplino. Učbenik pokriva vsa področja pouka, učnega procesa in vsebine
prek didaktičnih načel in metodike izobraževalnega procesa. Prav gotovo obvezna literatura vsakega resnega
pedagoškega delavca, ki se vsakodnevno srečuje z šolsko problematiko.<
|
|

RAZPRODANO!
|
IZBRANA POGLAVJA IZ DIDAKTIKE
Barica Marentič Požarnik
ISBN: 86-81379-14-3
Format in obseg: B5 / 164 strani
Obsežno prvo poglavje obravnava problematiko operativnega oblikovanja vzgojno-izobraževalnih smotrov za uspešnejši
pouk in navaja številne primere učnih ciljev za posamezna predmetna področja. Natančneje je opisana metodologija
določanja učnih ciljev za kognitivno (spoznavno), konativno (vzgojno) in psihomotorično področje. Drugo poglavje
utemeljuje učno diferenciacijo in individualizacijo, tretje razčlenjuje problemski pouk, četrto pa podaja teoretična
izhodišča in ustrezne praktične aplikacije programiranega pouka kot pojavne oblike kibernetične didaktike.
|
|

RAZPRODANO!
|
UVOD V DIDAKTIKO MEDIJEV
Marjan Blažič
ISBN: 961-90335-3-1
Format in obseg: B5 / 154 strani
Gradivo predstavlja prispevek k oblikovanju in razumevanju področja didaktike medijev, ki je pri nas še v
nastajanju. V obsežnem delu obravnava problem prenosa didaktičnih funkcij od personalnih na nepersonalne
medije in vlogo učnih medijev v okviru polifaktorskega razumevanja pouka. Natančneje identificira in analizira
določilnice izbire in uporabe učnih medijev ter izpostavi didaktične vidike uporabe vizualnih in avditivnih
medijev ter konkretne algoritme za uporabo videa v izobraževanju.
|
|

RAZPRODANO!
|
MEDIJI V IZOBRAŽEVANJU
ZBORNIK PRISPEVKOV MEDNARODNEGA ZNANSTVENEGA SIMPOZIJA
ISBN: 961-90952-5-1
Format in obseg: B5 / 569 strani
Zbornik 98 znanstvenih člankov nam predstavlja najcelovitejši vpogled
v sodobno teorijo in prakso uporabe sodobnih in razširjenih
medijev v izobraževanju, primeri iz prakse z praktičnimi napotki
pa tudi analize, sklepi ter rezultati dolgoletnih preučevanj
njene uporabe. Zbornik je izbor najboljših prispevkov mednarodnega
znanstvenega simpozija, ki je pod naslovom Mediji v izobraževanju
potekal v drugi polovici leta 2004 v Novem mestu.
|
|

RAZPRODANO!
|
NADARJENI - IZKORIŠČEN ALI PREZRT POTENCIAL
ZBORNIK PRISPEVKOV MEDNARODNEGA ZNANSTVENEGA SIMPOZIJA
ISBN: 961-90952-4-3
Format in obseg: B5 / 566 strani
Zbornik 76 znanstvenih člankov nam predstavlja najcelovitejši vpogled v sodobno teorijo in prakso
problematike nadarjenosti. V njem so zbrani najboljši prispevki mednarodnega znanstvenega simpozija, ki je pod
naslovom Nadarjeni - izkoriščen ali prezrt potencial potekal konec leta 2003. Članki so razvrščeni v
štiri raziskovalne sklope in sicer: predšolski nadarjeni otroci, identifikacija in edukacija nadarjenih,
alternativne oblike dela z nadarjenimi ter razvoj posebnih nadarjenosti in talentiranosti.
|
|

RAZPRODANO!
|
NADARJENI MED TEORIJO IN PRAKSO
ZBORNIK PRISPEVKOV MEDNARODNEGA ZNANSTVENEGA SIMPOZIJA
ISBN: 961-90952-2-7
Format in obseg: B5 / 462 strani
Zbornik 56 izvirnih znanstvenih člankov nam predstavlja aktualen pogled na problematiko
nadarjenosti med teorijo in prakso. V njem so zbrani najboljši prispevki mednarodnega znanstvenega simpozija, ki je pod
naslovom Nadarjeni med teorijo in prakso potekal v letu 2001. Članki so razvrščeni v tri raziskovalne sklope
in sicer: koncepti in modeli nadarjenosti, identifikacija nadarjenih in socialno okolje ter edukacija nadarjenih.
|
|

RAZPRODANO!
|
VELIKA DIDAKTIKA
Jan Amos Komensky
ISBN: 86-81379-15-1
Format in obseg: B5 / 196 strani
To znamenito delo, ki je nastalo v 17. stoletju, še danes predstavlja temelj didaktično-metodičnih razmišljanj in osnovo
za razumevanje zunanje in notranje organizacije šole. Monografija ponuja neizčrpen vir idej za današnjega razmišljujočega
pedagoga. Vodilo avtorja je bilo prizadevanje, da bi izboljšal pouk in ga preoblikoval v privlačnejšega in kvalitetnejšega.
Zgodovinski razvoj didaktike je bil v tolikšni meri pod vplivom Komenskega, da še danes težko najdemo sodobno
didaktično idejo, ki bi v taki ali drugačni obliki ne bila prisotna že pri njem.
Spremno študijo je napisal prof. dr. Vlado Schmidt.
|
|

RAZPRODANO!
|
EMIL ALI O VZGOJI
Jean Jacques Rousseau
ISBN: 961-90335-2-3
Format in obseg: B5 / 200 strani
Jean Jacques Rousseau je s svojim sijajnim pisateljskim slogom, s svojo čustveno in domišljijsko naravo ter fanatično
privrženostjo svojim idejnim zamislim vplival na pedagoško misel 18. stoletja. Narava in svoboda sta temelja njegovih
fizioloških, socioloških, političnih in pedagoških nazorov. Rousseau je močno vplival na pedagogiko njegovega časa
in prihodnosti, saj se je s svojimi pedagoškimi nazori krčevito upiral sholastični učnovzgojni okostelosti v vsebini in
metodah pouka ter se navduševal za vzgojni demokratizem.
Njegovo izrazito psihološko pojmovanje načela, da naj bo vzgoja v skladu z naravo, njegova zahteva po povezovanju
pouka z otrokovo okolico in izkustvi, z njegovim življenjem, njegovo poudarjanje otrokove dejavnosti, psihološko
razvojne vloge učnega gradiva, nege čutil in roke, navduševanje za realistično izobrazbo, telesno in delovno vzgojo,
za vzgojo človeka, kaže na njegovo iskreno spoštovanje otrokove osebnosti.
Rousseau je dobro poznal odnos med družbo in vzgojo ter ostro razlikoval obravnavo pedagoških vprašanj glede na
vrsto družbe. V tem pogledu so njegove misli aktualne tudi danes.
|
|

RAZPRODANO!
|
RAZSEŽNOSTI KOMUNIKACIJE
Marjan Blažič
ISBN: 961-6309-22-6
Format in obseg: B5 / 174 strani
Komunikacije je bila vedno osnova vsakega učinkovitega dela in razvoja od pradavnine naprej. Brez najosnovnejših
privin komunikacije bi se človeška vrsta izgubila v družini sesalcev, v kateri prav z njeno pomočjo kraljuje na zemeljski
obli. Prav zaradi te fundamentalnosti je dobro razumevanje pomena in tudi načinov komunikacije temelj delovne uspešnosti
vsakega posameznika. Sodobni hiter tehnični razvoj in poplava zelo različnih informacij, ki so posledica komunikacije,
nas sili v poglobljeno razumevanje učinkov komunikacije. In to je prav tisto, kar nam monografija Razsežnosti komunikacije
na razumljiv način z mnogo teoretičnimi in praktičnimi primeri zelo učinkovito poda.
|
|

RAZPRODANO!
|
IGRA - GIB - USTVARJANJE - UČENJE
Breda Kroflič, Dora Gobec
ISBN: 86-81379-12-7
Format in obseg: B5 / 139 strani
Gradivo vsebuje metodične napotke za vzgojno delo na področju gibalne in plesne vzgoje. Priročnik predstavlja sintezo t
eoretičnih izhodišč in praktičnih izkušenj. Zastavljen je tako, da bo dobrodošel vzgojiteljem, ki jim je plesna vzgoja eno od
področij oblikovanja otrok, kakor tudi učiteljem v nižjih razredih osnovne šole in učiteljem v šolah in zavodih s prilagojenim
programom. Oporo za svoje delo bodo v knjigi našli tudi v plesni smeri zahtevneje iščoči mentorji. Avtorica je posebno
pozornost namenila problematiki ustvarjanja z gibanjem, sprostitveni funkciji gibanja in gibalnega ustvarjanja, oblikam in
metodam plesne vzgoje, komunikaciji in govoru v ustvarjalnih gibalnih dejavnostih ter metodi ustvarjalnega giba v vzgoji za mir.
|
|

RAZPRODANO!
|
OPISNO OCENJEVANJE
Teoretična izhodišča in praktični napotki za opisovanje
dosežkov pri posameznih predmetih
ISBN: 86-81379-17-8
Format in obseg: B5 / 183 strani
Priročnik utemeljuje potrebo po spremembi ocenjevanja v današnji šoli s poudarkom na razredni stopnji. Prikaže nam
področje opisnega preverjanja in ocenjevanja v tuji šolski praksi ter razčleni novo paradigmo ocenjevanja, kakor tudi
njene sestavine. Posebna pozornost je posvečena metodološkim vidikom opisnega ocenjevanja, ki mora temeljiti na
objektivnih ugotovitvah. Natančno so predstavljeni načini in oblike opisnega ocenjevanja za posamezna predmetna
področja. Delo prinaša poleg teoretičnih osnov tudi številne metodične napotke za izvajanje procesa opisnega ocenjevanja.
|
|

RAZPRODANO!
|
USTVARJAMO, RAZISKUJMO, IGRAJMO SE PRI POUKU
Ana Porenta
ISBN: 961-90952-7-2
Format
in obseg: A4 / 286 strani
Priročnik Ideje za učitelje predstavlja zanimive in uporabne ideje za delo z učenci v prvem in drugem razredu osnovne
šole. Sestavljen je iz teoretičnega prispevka o ustvarjalnosti, raziskovanju in igri pri pouku, iz idej za dejavnosti
pri jezikovnem, matematičnem, naravoslovnem, glasbenem, likovnem in tehničnem področju ter iz didaktičnih zamisli
o opismenjevanju, branju in računanju. Glavni del priročnika predstavlja didaktično gradivo za trideset različnih
tematskih sklopov. Vsakemu tematskemu sklopu je dodan bogat seznam literature in stran za učiteljeva opažanja in
ideje. V Delovnem zvezku so za raziskovalno delo in zabavno učenje zbrani zaposlitveni listi, ki spodbujajo
ustvarjalni prispevek učenca v učnem procesu. Didaktične igre s slikanicami omogočajo raziskovanje, preizkušanje
znanega, utrjevanje in zabavno učenje. Te bogato ilustrirane slikanice so: Domine postanejo zgodbe in še kaj,
Domače živali, Gozdne živali, Pomladna jablana, Jesenska jablana ter Računsko črkovne hišice. Z njimi lahko
istočasno zaposlimo vse učence v razredu. Posamezne liste iz Delovnega zvezka in slikanice iz Didaktičnih iger
lahko pripredimo za delo v drugem in tretjem razredu.
|
|

RAZPRODANO!
|
IZLET NA MODRI PLANET
Ivanka Mestnik
ISBN: 86-81379-15-5
Format in obseg: A4 / 36 strani
Delo je pravljična pripoved o deklici, ki zaradi svoje bolezni odrašča drugače od svojih vrstnikov. Ona in njena
družina se vsak dan srečujejo z drobnimi problemi, rešljivimi s strpnim in razumevajočim sprejemanjem drugačnosti.
Pripoved o čudežnem polnočnem izletu deklice Žive je več kot običajna domišljijska parabola, v kateri prijazni
vesoljčki otroku razkrijejo kar nekaj tehtnih razlogov, zaradi katerih je smiselno upati v srečo, življenje in
bodočnost. Delo je primerno branje za učence od tretjega do petega razreda osnovne šole in za izvedbo projekta
na to tematiko v višjih razredih osnovne šole.
|
|
|