|
|
|
DIDAKTIKA
Marjan Blažič, Milena Ivanuš Grmek, Martin Kramar, France Strmčnik
ISBN: 961-90952-3-5
Format in obseg: B5 / 426 strani
Visokošolski učbenik Didaktika skupine tvorcev novejše slovenske didaktike predstavlja najcelovitejši pregled in
tudi najpopolnejši vpogled v to strokovno disciplino. Učbenik pokriva vsa področja pouka, učnega procesa in vsebine
prek didaktičnih načel in metodike izobraževalnega procesa. Prav gotovo obvezna literatura vsakega resnega
pedagoškega delavca, ki se vsakodnevno srečuje z šolsko problematiko.<
|
|
|
IZBRANA POGLAVJA IZ DIDAKTIKE
Barica Marentič Požarnik
ISBN: 86-81379-14-3
Format in obseg: B5 / 164 strani
Obsežno prvo poglavje obravnava problematiko operativnega oblikovanja vzgojno-izobraževalnih smotrov za uspešnejši
pouk in navaja številne primere učnih ciljev za posamezna predmetna področja. Natančneje je opisana metodologija
določanja učnih ciljev za kognitivno (spoznavno), konativno (vzgojno) in psihomotorično področje. Drugo poglavje
utemeljuje učno diferenciacijo in individualizacijo, tretje razčlenjuje problemski pouk, četrto pa podaja teoretična
izhodišča in ustrezne praktične aplikacije programiranega pouka kot pojavne oblike kibernetične didaktike.
|
|
|
UVOD V DIDAKTIKO MEDIJEV
Marjan Blažič
ISBN: 961-90335-3-1
Format in obseg: B5 / 154 strani
Gradivo predstavlja prispevek k oblikovanju in razumevanju področja didaktike medijev, ki je pri nas še v
nastajanju. V obsežnem delu obravnava problem prenosa didaktičnih funkcij od personalnih na nepersonalne
medije in vlogo učnih medijev v okviru polifaktorskega razumevanja pouka. Natančneje identificira in analizira
določilnice izbire in uporabe učnih medijev ter izpostavi didaktične vidike uporabe vizualnih in avditivnih
medijev ter konkretne algoritme za uporabo videa v izobraževanju.
|
|
|
MEDIJI V IZOBRAŽEVANJU
ZBORNIK PRISPEVKOV MEDNARODNEGA ZNANSTVENEGA SIMPOZIJA
ISBN: 961-90952-5-1
Format in obseg: B5 / 569 strani
Zbornik 98 znanstvenih člankov nam predstavlja najcelovitejši vpogled
v sodobno teorijo in prakso uporabe sodobnih in razširjenih
medijev v izobraževanju, primeri iz prakse z praktičnimi napotki
pa tudi analize, sklepi ter rezultati dolgoletnih preučevanj
njene uporabe. Zbornik je izbor najboljših prispevkov mednarodnega
znanstvenega simpozija, ki je pod naslovom Mediji v izobraževanju
potekal v drugi polovici leta 2004 v Novem mestu.
|
|
|
RAZSEŽNOSTI KOMUNIKACIJE
Marjan Blažič
ISBN: 961-6309-22-6
Format in obseg: B5 / 174 strani
Komunikacije je bila vedno osnova vsakega učinkovitega dela in razvoja od pradavnine naprej. Brez najosnovnejših
privin komunikacije bi se človeška vrsta izgubila v družini sesalcev, v kateri prav z njeno pomočjo kraljuje na zemeljski
obli. Prav zaradi te fundamentalnosti je dobro razumevanje pomena in tudi načinov komunikacije temelj delovne uspešnosti
vsakega posameznika. Sodobni hiter tehnični razvoj in poplava zelo različnih informacij, ki so posledica komunikacije,
nas sili v poglobljeno razumevanje učinkov komunikacije. In to je prav tisto, kar nam monografija Razsežnosti komunikacije
na razumljiv način z mnogo teoretičnimi in praktičnimi primeri zelo učinkovito poda.
|
|
|
IGRA - GIB - USTVARJANJE - UČENJE
Breda Kroflič, Dora Gobec
ISBN: 86-81379-12-7
Format in obseg: B5 / 139 strani
Gradivo vsebuje metodične napotke za vzgojno delo na področju gibalne in plesne vzgoje. Priročnik predstavlja sintezo t
eoretičnih izhodišč in praktičnih izkušenj. Zastavljen je tako, da bo dobrodošel vzgojiteljem, ki jim je plesna vzgoja eno od
področij oblikovanja otrok, kakor tudi učiteljem v nižjih razredih osnovne šole in učiteljem v šolah in zavodih s prilagojenim
programom. Oporo za svoje delo bodo v knjigi našli tudi v plesni smeri zahtevneje iščoči mentorji. Avtorica je posebno
pozornost namenila problematiki ustvarjanja z gibanjem, sprostitveni funkciji gibanja in gibalnega ustvarjanja, oblikam in
metodam plesne vzgoje, komunikaciji in govoru v ustvarjalnih gibalnih dejavnostih ter metodi ustvarjalnega giba v vzgoji za mir.
|
|
|
OPISNO OCENJEVANJE
Teoretična izhodišča in praktični napotki za opisovanje dosežkov pri posameznih predmetih
ISBN: 86-81379-17-8
Format in obseg: B5 / 183 strani
Priročnik utemeljuje potrebo po spremembi ocenjevanja v današnji šoli s poudarkom na razredni stopnji. Prikaže nam
področje opisnega preverjanja in ocenjevanja v tuji šolski praksi ter razčleni novo paradigmo ocenjevanja, kakor tudi
njene sestavine. Posebna pozornost je posvečena metodološkim vidikom opisnega ocenjevanja, ki mora temeljiti na
objektivnih ugotovitvah. Natančno so predstavljeni načini in oblike opisnega ocenjevanja za posamezna predmetna
področja. Delo prinaša poleg teoretičnih osnov tudi številne metodične napotke za izvajanje procesa opisnega ocenjevanja.
|
|
|