|
|
2025, letnik 40, številka 2
VSEBINA
Meta Mekuč, dr. Mojca Juriševič:
BRALNA SAMOPODOBA IN BRALNE ZMOŽNOSTI UČENCEV 3. RAZREDA OSNOVNE ŠOLE
Ivana-Marija Pavković, dr. Anna Alajbeg:
STALIŠČA UČITELJEV O REŠEVANJU MATEMATIČNIH PROBLEMOV
Dr. Ana Pavlič, dr. Melita Puklek Levpušček:
USTNO IZRAŽANJE IN ANKSIOZNOST PRI UČENJU ŠPANŠČINE KOT TUJEGA JEZIKA
Eva Jedrlinič Peloz, dr. Barbara Kopačin:
PRIPRAVLJENOST ŠTUDENTOV RAZREDNEGA POUKA ZA POUČEVANJE GLASBENE UMETNOSTI
Tamara Vamberger, dr. Janez Drobnič, dr. Vanja Riccarda Kiswarday:
SPREJEMANJE UČENCEV S POSEBNIMI POTREBAMI MED NJIHOVIMI ŠOLSKIMI VRSTNIKI
Dr. Ingrid Emmerová, dr. Tomáš Jablonský, dr. Jasmina Starc:
TRENUTNO STANJE AGRESIVNEGA VEDENJA OSNOVNOŠOLCEV IN SREDNJEŠOLCEV V SLOVAŠKI REPUBLIKI
Lea Ravnikar, dr. Mitja Krajnčan:
INKLUZIJA V VISOKEM ŠOLSTVU
Janko Goljar, dr. Petra Kleindienst:
MOTIVI IN IZKUŠNJE NETRADICIONALNIH ODRASLIH ŠTUDENTOV V SLOVENIJI
Get Acrobat Reader
|
|
Vsebina in kratki povzetki člankov
|
|
Celotna vsebina številke 2, letnika 40, 2025
|
|
|