|
|
2025, letnik 40, številka 1
VSEBINA
Dr. Mateja Marovič, Zana Mrdavšič, Matevž Hovnik, Gaia Schifini Penšek:
OBRNJENA UČILNICA KOT PRIMER INOVATIVNEGA UČENJA
Bor Bregant, dr. Daniel Doz, dr. Dejan Hozjan:
VPLIV SPOLA NA MATEMATIČNO ANKSIOZNOST
Dr. Darja Antolin Drešar, dr. Marija Javornik:
NARATIVNA RAZISKAVA VKLJUČENOSTI STARŠEV V MATEMATIKO Z VIDIKA OTROKA
Urška Pliberšek:
RAZNOLIKOST PEDAGOŠKIH METOD PRI POUČEVANJU O VEČKULTURNOSTI
Dr. Tomaž Bratina, Tina Kolarič:
UPORABNOST MOŽNOSTI ZA DOSTOPNOST SPLETIŠČ
Dr. Simona Prosen, dr. Helena Smrtnik Vitulić:
ČUSTVA UČENCEV Z LAŽJO MOTNJO V DUŠEVNEM RAZVOJU V OSNOVNIH ŠOLAH
Dr. Katja Depolli Steiner, dr. Melita Puklek Levpušček:
MOTIVACIJA ZA UČITELJSKI POKLIC, PRIČAKOVANJA IN ZAVEZANOST BODOČIH UČITELJEV
Dr. Sonja Čotar Konrad, dr. Karmen Drljić, dr. Sonja Rutar, dr. Blaž Simčič, dr. Tina Štemberger:
MNENJE STARŠEV O POMENU VKLJUČENOSTI OTROKA V PREDŠOLSKO IZOBRAŽEVANJE: PRELIMINARNA VALIDACIJSKA ŠTUDIJA
Denis Karahasanović, Andraž Šterk, Mirzeta Nuhić, Armin Nuhić, dr. Mirko Prosen, dr. Sabina Ličen:
DIGITALNA PISMENOST ŠTUDENTOV V VISOKOŠOLSKEM IZOBRAŽEVANJU: PILOTNA RAZISKAVA
Get Acrobat Reader
|
|
Vsebina in kratki povzetki člankov
|
|
Celotna vsebina številke 1, letnika 40, 2025
|
|
|