|
|
2024, letnik 39, številka 3-4
VSEBINA
Dr. Sonja Rutar:
SPODBUJANJE PARTICIPACIJE OTROK V PREDŠOLSKI VZGOJI IN IZOBRAŽEVANJU
Bine Devjak, dr. Sanja Berčnik:
POMEN ZDRAVSTVENE VZGOJE IN PREVENTIVE V BOJU PROTI KARIESU V PREDŠOLSKEM OBDOBJU
Dr. Ana Kašček Bučinel:
GLASBA KOT MOTIVACIJSKO SREDSTVO ZA BOLJŠE GIBALNE REZULTATE OTROK
Alja Krevel, dr. Marjan Blažič, dr. Bojan Kovačič:
GLASBENO USTVARJALNI UČENCI (6-11 LET): VIDIK ŠTUDENTOV RAZREDNEGA POUKA
Ada Pirš:
PREIZKUSI ZNANJA IN NACIONALNA PREVERJANJA ZNANJA IZ SLOVENŠČINE
Dr. Bisera Kostadinovska-Stojchevska, mag. Elena Shalevska:
VLOGA UMETNE INTELIGENCE PRI PODPORI UČENCEM Z DISLEKSIJO, KI SE UČIJO TUJEGA JEZIKA
Dr. Rea Lujić Pikutić, dr. Ivana Zovko, Vesna Poljak:
VŽIVETOST IN DIGITALNO PRIPOVEDOVANJE ZGODB PRI POUČEVANJU FRANCOŠČINE KOT TUJEGA JEZIKA
Jernej Čelofiga:
ŠTUDIJA MOTIVACIJE SREDNJEŠOLCEV IN PREPRIČANJ UČITELJEV O MOTIVACIJI
Dr. Mojca Kukanja Gabrijelčič, Anja Zupanc, dr. Maruška Željeznov Seničar:
RAZVOJ KOMPETENČNEGA MODELA ZA SVETOVALNE DELAVCE
Martina Kovačič, dr. Jurka Lepičnik Vodopivec:
STARŠEVSKA VPLETENOST KOT DEJAVNIK ENAKOSTI IN PRAVIČNOSTI V ŠOLI
Dr. Jerneja Jager, mag. Mateja Režek:
OPAZOVANJE Z REFLEKTIVNIM RAZGOVOROM V VISOKOŠOLSKEM PROSTORU
Dr. Joca Zurc:
KVALITATIVNA PARADIGMA PEDAGOŠKEGA RAZISKOVANJA V EVALVACIJI VISOKEGA ŠOLSTVA
Get Acrobat Reader
|
|
Vsebina in kratki povzetki člankov
|
|
Celotna vsebina številke 3-4, letnika 39, 2024
|
|
|