|
|
2024, letnik 39, številka 2
VSEBINA
Dr. Katja Jeznik, Nina Kristl:
STALIŠČA ZAPOSLENIH O INKLUZIVNOSTI IN PRAVIČNOSTI STROKOVNIH IN POKLICNIH ŠOL
Dr. Sandra Kadum, Anna-Maria Ukić, Dr. Jurka Lepičnik Vodopivec:
IZOBRAŽEVANJE UČITELJEV ZA OCENJEVANJE V INKLUZIVNI ŠOLI
Dr. Maja Hmelak, Nives Krajnc:
SAMOOCENA UČITELJEV O DELU V INKLUZIVNEM RAZREDU
Dr. Petra Dolenc, Teja Sabadin:
STRES IN Z ZDRAVJEM POVEZANO VEDENJE VZGOJITELJIC PREDŠOLSKIH OTROK
Sara Cetl, dr. Matjaž Duh:
EVIDENTIRANJE LIKOVNIH TALENTOV V ČETRTEM RAZREDU OSNOVNE ŠOLE
Dr. Sonja Pečjak, Dr. Tina Pirc, Dr. Ana Vogrinčič Čepič:
MOTIVACIJSKI PROFILI BRALCEV PRI OTROCIH IN MLADOSTNIKIH
Matija Jenko, dr. Barbara Kopačin, dr. Eda Birsa:
MNENJA ŠTUDENTOV O LASTNI USPOSOBLJENOSTI ZA IZVAJANJE PEDAGOŠKEGA PROCESA
Dr. Danijela Brečko:
PREVLADUJOČ NAČIN RAZMIŠLJANJA IN AKADEMSKA USPEŠNOST
Get Acrobat Reader
|
|
Vsebina in kratki povzetki člankov
|
|
Celotna vsebina številke 2, letnika 39, 2024
|
|
|