|
|
2024, letnik 39, številka 1
VSEBINA
Dr. Maja Hmelak, Anita Kirbiš:
UPORABA NTC METODE PRI OTROCIH V PRVIH TREH LETIH
Mag. Tanja Glišić, dr. Aleksandra Šindić, dr. Jurka Lepičnik Vodopivec:
OCENJEVANJE KOMPETENC VZGOJITELJEV ZA VZGOJO OTROK PRVEGA STAROSTNEGA OBDOBJA
Dr. Janja Batič, dr. Dragica Haramija:
SLIKOPIS KOT PRIPOMOČEK ZA RAZVIJANJE MULTIMODALNE PISMENOSTI
Mag. Andreja Dolenec, dr. Gregor Torkar:
ZNANSTVENA PISMENOST UČENCEV TRETJEGA VZGOJNO-IZOBRAŽEVALNEGA OBDOBJA
Dr. Urška Štremfel, dr. Klaudija Šterman Ivančič:
PRIMERJAVA GLOBALNIH KOMPETENC V GIMNAZIJSKEM IN POKLICNEM IZOBRAŽEVANJU
Dr. Nataša Zrim Martinjak:
ANGAŽIRANOST ŠTUDENTOV PRI ŠTUDIJU NA DALJAVO
Tamara N. Dragojević, dr. Milena M. Letić Lungulov:
UMETNA INTELIGENCA V IZOBRAŽEVALNEM KONTEKSTU: VREDNOST IN IZZIVI
Mag. Igor Makovec:
GENERATIVNA UI KOT NOVA PARADIGMA V IZOBRAŽEVANJU IN V ŽIVLJENJU
Get Acrobat Reader
|
|
Vsebina in kratki povzetki člankov
|
|
Celotna vsebina številke 1, letnika 39, 2024
|
|
|