|
|
2021, letnik 36, številka 3-4
VSEBINA
Dr. Karmen Drljić, dr. Vanja Riccarda Kiswarday:
PREPLETENOST REZILIENTNOSTI IN INKLUZIVNIH KOMPETENC BODOČIH UČITELJEV
Urša Repič, dr. Vlasta Hus:
OKOLJU PRIJAZNO VEDENJE BODOČIH UČITELJEV RAZREDNEGA POUKA
Dr. Erich Petlák:
SAMOREFLEKSIJA KOT OSNOVA UČITELJEVEGA DELA
Dr. Višnja Vekić-Kljaić, Janja Lučić:
REFLEKSIJA V IZPOPOLNJEVANJU UČITELJEV REFLEKSIVNE PRAKSE
Dr. Alenka Žbogar:
(META)KOGNITIVNO-KRITIČNO ŠOLSKO BRANJE KNJIŽEVNOSTI
Dr. Mihaela Brumen, Blaž Kavčič, dr. Matjaž Duh:
POUK LIKOVNE UMETNOSTI V ANGLEŠČINI PRI TRETJEŠOLCIH
Dr. Zrinka Šimunović:
E-UČENJE V GLASBENEM IZOBRAŽEVANJU
Dr. Blaženka Bačlija Sušić, dr. Diana Olčar:
EMOCIONALNA EKSPRESIVNOST GLASBE - PERCEPCIJA ŠTUDENTOV
Dr. Dušan Perić, dr. Svetlana Lazić, dr. Mirjana Matović:
POPULARNA GLASBA PRI OBLIKOVANJU DRUŽBENIH IN KULTURNIH VREDNOT MLADIH
Dr. Helena Smrtnik Vitulić, Katja Rojnik:
IZKUŠNJE UČENCEV S CEREBRALNO PARALIZO V VEČINSKIH OSNOVNIH ŠOLAH
Dr. Snježana Dubovicki, dr. Tomislav Topolovčan:
METODOLOŠKI PRISTOPI VKLJUČEVANJA ŠTUDENTOV S POSEBNIMI POTREBAMI
Dr. Ljiljana Leskovic, dr. Karmen Erjavec:
DOJEMANJE KOGNITIVNE IGRE PRI STAREJŠIH MED EPIDEMIJO COVIDA-19
Mag. Anita Zenuni, dr. Ljupčo Kevereski:
VPLIV VEČDIMENZIONALNIH MISELNIH PROCESOV NA UČNE DOSEŽKE
Get Acrobat Reader
|
|
Vsebina
|
|
|