|
|
2020, letnik 35, številka 1
VSEBINA
Maruša Loboda, Nika Bedek, Urška Žerak, dr. Mojca Juriševič, dr. Janez Vogrinc:
STALIŠČA ŠTUDENTOV PEDAGOŠKIH SMERI DO NADARJENIH IN NJIHOVEGA IZOBRAŽEVANJA
Dr. Tatjana Devjak, dr. Vesna Podgornik, dr. Sanja Berčnik, dr. Janez Vogrinc:
POMEN POZITIVNE KLIME ZA IZVAJANJE SAMOEVALVACIJE V VRTCU
Dr. Bojana Perić Prkosovački, mag. Milica Popović Stijačić, dr. Nina Brkić Jovanović:
VPLIV UČNIH DELAVNIC NA POUK IN UČENJE
Dr. Dubravka Kuščević, dr. Marija Brajčić, Nikolina Tomašević:
MEDKULTURNOST PRI POUKU - UČENČEVE PREFERENCE LIKOVNIH DEL
Dr. Jernej Kovač, Ljiljana Radovanović, dr. Marija Javornik Krečič:
VKLJUČEVANJE ŠOLSKIH SVETOVALNIH DELAVCEV V RAZLIČNE OBLIKE SUPERVIZIJE
Dr. Mija Marija Klemenčič Rozman, dr. Olga Poljšak Škraban:
KONTEKSTUALNO OBČUTLJIVI PROCESI PARTNERSTVA MED ŠOLO IN DRUŽINO
Dr. Sonja Pečjak, dr. Tina Pirc:
FAZANIRANJE DIJAKOV NOVINCEV Z VIDIKA SPOLA FAZANERJEV
Dr. Milena Kramar Zupan, dr. Karmen Erjavec:
KOMPETENCE IN POTREBE PO IZOBRAŽEVANJU DIREKTORJEV SLOVENSKIH BOLNIŠNIC
Dr. Olexandra Dubaseniuk, dr. Alexander Voznyuk, dr. Oksana Samoilenko:
KAKOVOST IZOBRAŽEVANJA - UKRAJINSKE IZKUŠNJE
Get Acrobat Reader
|
|
Vsebina in kratki povzetki člankov
|
|
Celotna vsebina številke 1, letnika 35, 2020
|
|
|