|
|
2019, letnik 34, številka 2
VSEBINA
Dr. Martina Mejak, dr. Vida Udovič Medved:
VLOGA VZGOJITELJA PRI RAZVIJANJU OTROKOVE SPORAZUMEVALNE ZMOŽNOSTI
Dr. Maja Hmelak, Ksenija Breg:
VKLJUČEVANJE GOZDNE PEDAGOGIKE V VZGOJNO-IZOBRAŽEVALNO DELO JAVNIH VRTCEV
Jasmina Oblak, dr. Miran Lavrič:
PERCEPCIJE PREDMETA DOMOVINSKA IN DRŽAVLJANSKA KULTURA TER ETIKA
Dr. Janja Batič:
HOSPITIRANJE ŠTUDENTOV RAZREDNEGA POUKA PRI URAH LIKOVNE UMETNOSTI
Dr. Maja Matrić, dr. Matjaž Duh:
UČITELJEVA PERCEPCIJA NADARJENIH IN TALENTIRANIH UČENCEV TER UČENCEV Z VEDENJSKIMI MOTNJAMI
Dr. Melita Puklek Levpušček, Klara Šurla:
SOCIALNA ANKSIOZNOST, MOTEČI DEJAVNIKI IN VSILJIVE MISLI DIJAKOV PRI USTNEM OCENJEVANJU
Dr. Nazmi Xhomara, dr. Lazar Stošić, dr. Łukasz Tomczyk:
SKUPINSKO DELO IN VPLIV ZNANJA, PRIDOBLJENEGA V PRAKSI, NA DOSEŽKE ŠTUDENTOV
Dr. Jana Majerčíková, mag. Barbora Petrů Puhrová:
UČNE ASPIRACIJE UČENCEV IN ZAZNAN VPLIV NJIHOVIH STARŠE
Get Acrobat Reader
|
|
Vsebina in kratki povzetki člankov
|
|
Celotna vsebina številke 2, letnika 34, 2019
|
|
|