|
|
2017, letnik 32, številka 3-4
VSEBINA
Dr. Maja Hmelak, Maja Hazenmali:
NEKATERI VIDIKI STARŠEVSKIH PRIČAKOVANJ GLEDE VZGOJITELJEVEGA DELA V VRTCIH
Dr. Oksana Chekan:
DIDAKTIČNI MODEL OBLIKOVANJA PROFESIONALNE KOMPETENCE BODOČIH VZGOJITELJEV
PREDŠOLSKIH OTROK S POMOČJO RAČUNALNIŠKE TEHNOLOGIJE
Dr. Ada Holcar Brunauer, dr. Tomi Deutsch, dr. Franc Cankar:
POVEZANOST FILOZOFIJE IZOBRAŽEVANJA IN KAKOVOSTI POUČEVANJA TER UČENJA
Dr. Zoran Stanković, dr. Marjan Blažič:
MESTO IN VLOGA MULTIMEDIJEV V POLIFAKTORSKEM MODELU POUKA
Urška Topolovec, dr. Samo Fošnarič:
VKLJUČEVANJE INTERAKTIVNE TABLE V POUK ELEMENTARNEGA NARAVOSLOVJA
Dr. Erna Žgur, Diana Batista:
VPLIV HIPOTERAPIJE NA BRALNE IN MOTORIČNE SPOSOBNOSTI
Mag. Polona Jančič, dr. Vlasta Hus:
UČITELJI IN KONSTRUKTIVISTIČNI PRISTOP PRI POUKU DRUŽBE
Dr. Mojca Kukanja Gabrijelčič:
VALIDACIJA LESTVICE ODKRIVANJA NADARJENIH UČENCEV PRI ZGODOVINI
Vladimir Momčilović, dr. Zoran Momčilović:
VREDNOTNE ORIENTACIJE BODOČIH UČITELJEV O PREDMETU ŠPORT
Dr. Rudi Kotnik:
MOŽNOSTI IN DILEME UVAJANJA V TEMELJNE POJME HUSSERLOVE FENOMENOLOGIJE
Dr. Ana Arzenšek:
PRIČAKOVANJA UČITELJEV DO MEDNARODNIH SEMINARJEV USPOSABLJANJA OB DELU
Get Acrobat Reader
|
|
Vsebina in povzetki
|
|
Celotna vsebina številke 3-4, letnika 32, 2017
|
|
|