|
|
2017, letnik 32, številka 2
VSEBINA
Dr. Vanja Riccarda Kiswarday, dr. Tina Štemberger:
POMEN INKLUZIVNIH KOMPETENC Z VIDIKA BODOČIH VZGOJITELJEV PREDŠOLSKIH OTROK
Dr. Andrej Kovačič, dr. Srečo Zakrajšek:
UPORABA ZASLONOV IN MEDIJSKA PISMENOST PREDŠOLSKIH OTROK V VRTCIH
Dr. Olena Linnik, dr. Khrystyna Barna:
VREDNOSTNI ODNOS SODOBNIH OTROK IN STARŠEV DO KNJIG
Dr. Sanela Mešinović, dr. Mara Cotič, dr. Amalija Žakelj:
UČENJE IN POUČEVANJE OSNOVNIH GEOMETRIJSKIH POJMOV
Dr. Sanja Berčnik, dr. Tatjana Devjak:
PARTNERSTVO S STARŠI KOT DEL VZGOJE IN IZOBRAŽEVANJA ZA TRAJNOSTNI RAZVOJ
Dr. Viktorija Florjančič, Igor Koselj:
RAČUNALNIŠKA IN INTERNETNA PISMENOST UČITELJEV V SREDNJIH ŠOLAH
Dr. Mojca Juriševič, dr. Andrej Šorgo, dr. Bojana Boh Podgornik:
MOTIVACIJA, UČENJE IN INFORMACIJSKA PISMENOST DODIPLOMSKIH ŠTUDENTOV
Minka Koprivnik, dr. Vlasta Hus:
ŠTUDENTI RAZREDNEGA POUKA IN PRIDOBIVANJE ZNANJA O UČENJU UČENJA
Dr. Vesna Štemberger, Tanja Petrušič, dr. Vilko Petrić:
ZDRAVSTVENI STATUS RAZREDNIH UČITELJEV V SLOVENIJI
Dr. Elena Molodykh-Nagaeva, Irina Nordman:
TUJ JEZIK NA TEHNIČNIH UNIVERZAH: INTERAKCIJA IZOBRAŽEVALNIH PARADIGEM
Get Acrobat Reader
|
|
Vsebina in povzetki
|
|
Celotna vsebina številke 2, letnika 32, 2017
|
|
|