|
|
2014, letnik 29, številka 1
VSEBINA
Dr. Tatjana Devjak, dr. Srečko Devjak, dr. Alenka Polak:
DEJAVNIKI VPLIVA NA IZBIRO PEDAGOŠKEGA POKLICA: MOTIVI, PRIČAKOVANJA IN PROFESIONALNI RAZVOJ
Dr. Milica Mitrović, dr. Radovan Antonijević:
ZNANSTVENE PARADIGME KOT REFERENČNI OKVIR ZA PREUČEVANJE OCENJEVANJA PRI POUKU
Dr Vera Života Radović:
DEJAVNOSTI UČENCEV MED POUKOM
Dr. Amalija Žakelj:
UČITELJI O VZROKIH UČNIH TEŽAV UČENCEV PRI MATEMATIKI
Dr. Matjaž Duh:
RAZVIJANJE LIKOVNE APRECIACIJE S SREDNJEŠOLCI
Mag. Špela Udovič, dr. Asja Nina Kovačev, mag. Barbara Rodica:
ANALIZA ESTETSKEGA PRESOJANJA POMENSKIH DIMENZIJ OBLIK IN BARV
Tina Gorjanc, dr. Janja Črčinovič Rozman:
PREPRIČANJA UČITELJEV O VPLIVU GLASBE IZ RISANK NA IZBRANA PODROČJA OTROKOVEGA RAZVOJA
Dr. Rudi Kotnik:
KOMPETENCE IN DIDAKTIKA FILOZOFIJE
Mag. Manica Danko, dr. Maja Klun:
POVEZOVANJE STROKE IN ANGLEŠKEGA JEZIKA V VISOKEM ŠOLSTVU
Dr. Slavko Cvetek:
PRAŽNI POJMI IN TEŽAVNO ZNANJE V VISOKOŠOLSKEM POUČEVANJU, UČENJU IN KURIKULUMU
Dr. Zdenka Petermanec, Kristina Šrot:
MOŽNOSTI ZA VKLJUČEVANJE KNJIŽNIC V PROCES VISOKOŠOLSKEGA IZOBRAŽEVANJA
Dr. Sonja Pečjak, Tina Pirc:
SEM OPAZOVALEC MEDVRSTNIŠKEGA NASILJA: KAJ LAHKO NAREDIM?
Dr. Ana Vovk Korže:
PREDMET PROJEKTNO DELO V ŠOLI - NA PRIMERU SAMOOSKRBE
Get Acrobat Reader
|
|
Vsebina, UDK, ključne besede in povzetki člankov
|
|
Celotna vsebina številke 1, letnika 29, 2014
|
|
|