2022
, letnik 37,
številka 3-4
VSEBINA
Mateja Šimec, dr. Karmen Erjavec, dr. Marjan Blažič:
INOVATIVNA DIDAKTIČNA METODA: MEDUNIVERZITETNO ONLINE PROJEKTNO DELO
Dr. Andreja Retelj:
DIGITALNE ZMOŽNOSTI UČITELJEV TUJIH JEZIKOV PO PANDEMIJI COVIDA-19
Dr. Višnja Vekić-Kljaić, Luka Pongračić, Janja Lučić:
RAZVOJ SOCIALNIH KOMPETENC UČENCEV PO PANDEMIJI
Maruša Laure:
GLASBA KOT SREDSTVO SPODBUJANJA CELOSTNEGA RAZVOJA OTROK V PRISTOPU MONTESSORI
Dr. Snježana Dobrota, Marija Matoković:
STALIŠČA UČITELJEV DO STROKOVNEGA IZPOPOLNJEVANJA PRI PREDMETU GLASBENA VZGOJA
Dr. Erich Petlák:
AKCIJSKO RAZISKOVANJE - VIDIK UČITELJEV
Dr. Darja Plavčak:
PRISTOP POMOČI Z UMETNOSTJO PRI DEJAVNOSTIH SOCIALNEGA UČENJA
Dr. Eva Bertok, dr. Danijela Frangež:
MULTISENZORNI PROSTOR KOT METODA POUČEVANJA DIGITALNIH VEŠČIN
Dr. Anita Goltnik Urnaut:
RAZVOJ KADROV V VIŠJEM STROKOVNEM IZOBRAŽEVANJU
Mag. Andreja Hrovat Bukovšek, dr. Bojana Filej:
LINEARNI EDUKACIJSKI MODEL ZA OPOLNOMOČENJE PACIENTOV
Dr. Maja Ružić Baf:
(SO)OBSTOJ S PAMETNIM TELEFONOM V ŠTUDENTSKI POPULACIJI
Get Acrobat Reader
Vsebina
Spletne strani postavlja in vzdržuje:
Boštjan Blažič
, januar 2023