2011
, letnik 26,
številka 3
VSEBINA
Dr. France Strmčnik:
VPRAŠANJA V FUNKCIJI PROBLEMSKEGA POUKA IN RAZVIJANJE PROBLEMSKE SENZIBILNOSTI
Dr. Tanja Rupnik Vec:
ANALITIČNO-SINTEZNI POGLED NA VIDNEJŠE TAKSONOMIJE VEŠČIN KRITIČNEGA MIŠLJENJA
Dr. Spomenka Budić, dr. Olivera Gajić, dr. Milica Andevski:
ANALIZA DIDAKTIČNEGA KONCEPTA SPOZNAVNEGA PROCESA IN UČENJA PRI POUKU
Dr. Janez Vogrinc, Dr. Janez Krek:
ZVIŠEVANJE KAKOVOSTI VZGOJNO-IZOBRAŽEVALNE PRAKSE Z AKCIJSKIM RAZISKOVANJEM
Dr. Darinka Sikošek:
METODE SODELOVALNEGA DELA, UPORABLJENE PRI PREVERJANJU IN OCENJEVANJU KOMPETENČNIH DOSEŽKOV ŠTUDENTOV-UČITELJEV KEMIJE
Mag. Tamara Funčič Masič, dr. Karin Bakračevič Vukman, dr. Majda Schmidt:
RAZVITOST NEKATERIH ELEMENTOV KOMPETENCE UČENJE UČENJA PRI DIJAKIH SREDNJIH POKLICNIH ŠOL
Dr. Franc Cankar, Tomi Deutsch, dr. Stanka Setnikar Cankar, dr. Andreja Barle Lakota:
POVEZANOST REGIONALNEGA RAZVOJA IN UČNIH DOSEŽKOV UČENCEV
Dr. Bojan Burgar:
ORGANIZACIJSKA KULTURA IN RAZVOJ RAVNATELJA V PROCESU KADROVSKEGA MENEDŽMENTA
Get Acrobat Reader
Vsebina, UDK, ključne besede in povzetki člankov
Celotna vsebina številke 3, letnika 26, 2011
Spletne strani postavlja in vzdržuje:
Boštjan Blažič
, julij 2011