2014
, letnik 29,
številka 3-4
VSEBINA
Dr. Danijela Trškan:
DRŽAVLJANSKA VZGOJA V UČNIH NAČRTIH ZA ZGODOVINO V OSNOVNIH IN SREDNJIH ŠOLAH
Dr. Alenka Žbogar:
TEMELJNA DIDAKTIČNA NAČELA GIMNAZIJSKEGA POUKA KNJIŽEVNOSTI
Alenka Sajovic, dr. Ana Vovk Korže, dr. Karmen Kolnik:
ANALIZA POKLICNIH KOMPETENC V PROGRAMU NARAVOVARSTVENI TEHNIK
Dr. Anđelka Peko, dr. Snježana Dubovicki, dr. Emerik Munjiza:
ALI JE DOMAČA NALOGA KOT STRATEGIJA UČENJA DODATNO BREME UČENCEV?
Dr. Karmen Erjavec:
NOVINARSTVO IN MEDIJSKA PISMENOST: KAKO SO NOVIČARSKO MEDIJSKO PISMENI SLOVENSKI DIJAKI?
Dr. Irena Kosi Ulbl:
MATEMATIČNO ZNANJE BODOČIH INŽENIRJEV
Mag. Jovita Pogorevc Merčnik:
KONFLIKTNE SITUACIJE KOT POKAZATELJ NASILJA MED UČENCI TER NJIHOVO PREPREČEVANJE
Dr. Abdülkadir Kabadayi:
PRIMERJALNA ŠTUDIJA POUČEVANJA ANGLEŠČINE PRI PREDŠOLSKIH OTROCIH
Dr. Slavica Čepon:
STRAH PRED NEUSPEHOM V TUJEM JEZIKU ZA ŠTUDENTE EKONOMIJE
Dr. Viktorija Florjančič:
E-ŠTUDIJ V SLOVENSKEM VISOKOŠOLSKEM PROSTORU
Judita Peterlin, mag., dr. Vlado Dimovski, dr. Sandra Penger:
RAZVOJ TRAJNOSTNEGA VODENJA ŠTUDENTOV MENEDŽMENTA
Mag. Katarina Aškerc:
ZAKONODAJNI VIDIKI PEDAGOŠKEGA DELA VISOKOŠOLSKEGA UČNEGA OSEBJA
Get Acrobat Reader
Vsebina, UDK, ključne besede in povzetki člankov
Celotna vsebina številke 3-4, letnika 29, 2014
Spletne strani postavlja in vzdržuje:
Boštjan Blažič
, februar 2015